За ФМИ
Деканско ръководство


Учебна дейност
Държавни изпити Организатор учебна дейност


Научна дейност
Годишник на ШУ (ФМИ) MATTEX Научна конференция с международно участие „Икономически науки и устойчиво образование“ Семинари Конференции Проекти Национална научна програма "Млади учени и постдокторанти" Национална програма "Млади учени и постдокторанти - 2"


Качество
Анкети Работна програма Отчет


За студентите
Учебни материали Стипендии Разписи Дневник за стажантска практика Дати за държавни изпити


Докторанти
Докторски програми Общи документи, формуляри, съобщения


За преподавателите
Документи Консултации за изпити


За кандидат-студенти
Специалности в ОКС "бакалавър"


Състезания за ученици
Ученическо състезание за Купата на Декана на ФМИ Състезание по математика


Състезания за студенти
Турнир за купата на Декана на ФМИ Седемнадесети национален конкурс млад икономист 2021 г. Състезание "NEETs Предприемачи"


ANNUAL OF KONSTANTIN PRESLAVSKY UNIVERSITY OF SHUMEN, Vol. XXI С, 2020 

Title, authors p.
ON ISOCLINISM OF CERTAIN NILPOTENCY CLASS 2 p-GROUPS
IVO M. MICHAILOV, IVAYLO A. DIMITROV, IVAN S. IVANOV
3
SPECTRAL STABILITY OF THE CNOIDALWAVES OF THE SCHRÖDINGER SYSTEM
SEVDZHAN HAKKAEV, TURHAN SYULEYMANOV
11
COMMUTING NONSELFADJOINT OPERATORS AND THE KORTEWEG-DE VRIES EQUATION
GALINA S. BORISOVA
23
MODERN THEMATIC PREPARATION FOR EIA IN MATHEMATICS IN UKRAINE: GEOMETRY
OLEKSANDR SHKOLNYI, ZAKHARIICHENKO YURII
39
TEACHING MATHEMATICS OF 5-6 GRADES STUDENTS IN THE CONDITIONS OF INCLUSION AS A PEDAGOGICAL PROBLEM
OLGA V. TITOVA, VASYL A. SHVETS
55
INTERDISCIPLINARY EDUCATION REALIZED IN INFORMATION TECHNOLOGY THROUGH PROJECT BASED LEARNING
MILENA ZH. UZUNOVA, NATALIYA HR. PAVLOVA
65
VIRTUAL CLASSROOM IN EDUCATION
KRASIMIR V. HARIZANOV, RADOSTINA D. PETROVA
79
TRIGONOMETRIC SUBSTITUTIONS IN SOME IRRATIONAL EQUATIONS
DIANA R. STEFANOVA
91
ENIGMATIC MEANS IN MATHEMATICS EDUCATION
ANTOANETA K. KOVACHEVA
103
USE OF SIMULATORS IN BUDGETING AS AN EFFECTIVE TOOL FOR ITS MANAGMENT
DENITSA P. ZAGORCHEVA-KOYCHEVA
119
COMPARATIVE THEORETICAL ANALYSIS OF THE CONCEPTUAL BASIS OF RELATIONSHIP MARKETING
RALITSA V. YANEVA
131